Гурток виразного читання
«Погоджено»
Заступник директора
з навчально-виховної
роботи
_________/І.В. Мідані/
«______»____________2017
р.
|
«Затверджено»
Директор школи
_______Т.В. Попадюк
«______»________2017 р.
|
ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ
Пояснювальна записка
У Концепції громадянського виховання
особистості в умовах розвитку української державності, розробленій
Міністерством освіти і науки України вказано, що виховання громадянина в
державі має бути спрямоване передусім на розвиток патріотизму, тобто любові до свого
народу, до України, виробленні активної життєвої позиції. І найефективнішими у
формуванні особистості є правильне і красиве мовлення.
Нині у багатьох школах з успіхом
викладається спецкурс «Виразне читання», який розвиває в учнів любов до рідного
слова, правильне і красиве мовлення.
В основу занять гуртка покладена
робота з ліричними, епічними і драматичними творами, з метою вивчення специфіки
української мови і літератури, розвитку творчих здібностей учня.
Робота гуртка передбачає проведення
свят та літературних вечорів, оформлення кабінету української літератури.
Програма гуртка розрахована для
вивчення протягом року (34 години на рік), охоплює дітей 7 класу.
№ з/п
|
Тема
заняття
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Виразне
читання як відтворення в живому слові думок, почуттів автора
|
|
|
2.
|
Інтонація,
її складники
|
|
|
3.
|
Правильна
літературна вимова
|
|
|
4.
|
Виразне
читання поезій про мову
загрузка...
(О.Олесь,
В.Сосюра, Д.Павличко, Д.Білоус)
|
|
|
5.
|
Підготовка
до «Дня української словесності»
|
|
|
6.
|
Логічні
паузи. Пейзажна лірика: вірші про осінь
(Л.Костенко,
фольклорні поезії)
|
|
|
7.
|
Темп
виразного читання
|
|
|
8.
|
Емоційно-образна
виразність читання. Зима у художніх творах
(І.Франко,
М.Рильський, Б.Лепкий)
|
|
|
9.
|
Виразне
читання поезій Тараса Шевченка
|
|
|
10.
|
Виразне
читання поезій Ліни Костенко
|
|
|
11.
|
Виразне
читання поезій інтимної лірики Л.Українки, Д.Павличка
|
|
|
12.
|
У світі
казки
|
|
|
13.
|
Виразне
читання байок
|
|
|
14.
|
Виразне
читання гуморесок, співомовок
|
|
|
15.
|
Виразне
читання драматичних творів, його особливості
|
|
|
16.
|
Конкурс на
кращого читця творів про Велику Вітчизняну війну
|
|
|
17.
|
Підсумкове
заняття
|
|
|
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
( з урахуванням засвоєного у процесі вивчення курсу української
літератури).
Учні повинні знати:
- фольклорні
твори;
- жанрові
особливості казки, ліричних творів, байок, драматичних творів;
- основні
елементи виразності читання народних та літературних творів;
- пам’ятати
зміст вивчених творів, основні події та їх учасників;
- тему та ідею
вивчених творів.
Учні повинні вміти:
- коментувати,
прочитаний твір;
- давати
розгорнуту самостійну характеристику дійових осіб, висловлювати
своє ставлення до них; - давати усний
та письмовий відгук про прочитаний твір;
- виразно
читати;
- Виразно та
емоційно декламувати.
Комментарии
Отправить комментарий